Week 4 -New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Myrthe Greuter - WaarBenJij.nu Week 4 -New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Myrthe Greuter - WaarBenJij.nu

Week 4 -New York

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

15 Juni 2015 | Verenigde Staten, New York

Na 12 uur reizen met de trein ein-de-lijk aangekomen in New York!
Ik besefte al snel dat 3 dagen te weinig is om deze stad te zien. Tijdens mijn rit in de taxi naar mn hotel heb ik mn ogen uitgekeken. Deze stad is zo bizar groot...

In deze 3 dagen heb ik uiteraard weer veel gelopen om zoveel mogelijk van de stad te zien (en nog een beetje geshopt haha).
In new york heb je verschillende gratis walking tours die je kan doen. Ik heb er 2 gedaan, waardoor ik in korte tijd veel heb gezien van de stad.
De eerste tour heb ik de skyline van new york gezien tijdens zonsondergang en via de brooklyn bridge teruggelopen naar downtown. Heel tof om te zien!
de tweede tour heb ik de meeste highlights van de stad gezien: empire state building, world trade center, twin tower memorial, wall street, trinity church en andere delen van new york.
Zelf heb ik nog central park, guggenheim museum en times square gezien.
Times square was wel het hoogtepunt van new york. Ik kan moeilijk het gevoel hier uitleggen, maar het was bizar. Alle lichten in de avond, immense drukte en de megaschermen die er hingen was echt heel tof om te zien!!

Tijdens mijn reis kwam ik erachter dat een collega van mn vriendin ook toevallig in new york was. We hebben afgesproken, drankje gedaan en gegeten in een van de populairste restaurants in new york. De laatste avond heb ik samen met hem nog bij times square gezeten, nog even genieten van de laatste uren in deze fantastische stad.

Ben met de nachtbus weer teruggegaan naar Toronto, ik ga new york missen... Zal in Toronto nog een paar dagen verblijven bij mn neef. Woensdag zal ik vliegen naar Calgary om mn reis te vervolgen naar de rocky mountains!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 28 April 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 3320

Voorgaande reizen:

19 Mei 2015 - 15 Augustus 2015

Canada!

Landen bezocht: